تصاویر و اطلاعات از Batman: Arkham Origins
تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Batman: Arkham Origins تایید شد و قرار است در شماره بعدی مجله گیم اینفرومر درباره آن صحبت شود.

حالا کمی قبل از این واقعه سایت کافه بازی تصاویر و اطلاعاتی از این بازی منتشر کرده است.

“داستان این بازی سال‌ها قبل از ماجراهای «تیمارستان آرخام» و در یک شب کریسمس اتفاق می‌افتد. در زمانی  که بروس وین جوان تازه به شهر گاتام بازگشته و مبارزه‌ی خود را در قالب شوالیه تاریکی تا تبه‌کاران و سیستم مافیایی حاکم بر این ابرشهر آغاز کرده‌است. ماسک سیاه، یکی از خطرناک‌ترین مردان گاتام و از سران اصلی مافیا برای سر بتمن جایزه تعیین می‌کند و هشت تن از خطرناک‌ترین قاتلین دنیای کامیک‌های دی سی ( از جمله دث استراک) برای کشتن بتمن مامور می‌شوند. از سوی دیگر نیروهای پلیس فاسد گاتام هم جیره‌خوار مافیا محسوب می‌شوند، در تلاشند تا بتمن را به دام بیاندازند. حالا بتمن در زمان کمی که دارد باید برای زنده ماندن با وجود خطرات مختلف تلاش کند، به پلیس‌های سالم ثابت کند که تهدیدی برای شهر نیست و از کار ماسک سیاه و نقشه‌‌ی اصلی او  هم سر در بیاورد.”

همچنین این سایت سه تصویر جدید نیز از این بازی فاش کرده است:

آرخام اریجینز

 

آرخام اریجینز

 

آرخام اریجینز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.