از Batman: Arkham Origins در شماره جدید Game informer رونمایی خواهد شد
تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

بتمن بعدی  Batman: Arkham Origins خواهد بود.

استدیو Warner Bros. Games Montreal تایید کرد که در حال ساخت ادامه ای از سری بازی Batman: Arkham است و این کار را به دور از دستان استدیو سازنده عنوان های قبلی یعنی Rocksteady انجام خواهد داد.

تصویری که در زیر مشاهده می کنید از شماره جدید بتمن، بر روی کاور مجله Game informer می باشد:

خالق جدید این بازی Eric Holmes می باشد. وی که در آثارش، The Incredible Hulk: Ultimate Destruction و Prototype دیده می شود، عاشق کمیک و داستان های آن هست و اشتیاق زیادی به  چنین موضوعاتی دارد.

همچنین از موتور Unreal engine و تمام ابزار های اختصاصی استفاده شده در استدیو Rocksteady در این بازی نیز استفاده خواهد شد- که البته فکر نکنم دقدقه طرفداران گرافیک این بازی باشد.

بازیبازان لازم نیست زیاد صبر کنند چرا که این بازی  ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳ برای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.