Sniper Elite 3 رسما تایید شد
تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

Games 505 امروز خبری را مبنی بر ادامه ی سری Sniper Elite تایید کرد.این بازی قرار است در سال ۲۰۱۴ برای هر سه پلتفرم اصلی PC , PS3 و X360 منتشر شود.

Sniper-Elte-3

این شرکت نظر خود را در مورد این ادامه این گونه بیان کرد :
“دو نسخه ی قبلی بازی یعنی Sniper Elite و Sniper Elite V2 توانستند با فروش خیره کننده ای مواجه شوند ما توانستیم باور کنیم که بهترین بازی تیراندازی را در این نسل می سازیم و پتانسیل ساخت آینده ای برای این سری را نیز داریم.به طوری که نسخه ی V2 که امسال منتشر شد توانست از زمان انتشار خود در آوریل ۲۰۱۲ تا پایان ماه دسامبر   ۱٫۱ میلیون نسخه فروش کند.”

قابل ذکر است که احتمال عرضه ای این بازی برای کنسول های نسل بعد زیاد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تاریخ انتشار
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.