بازی ایرانی «شکار شیطان» در ژانر وحشت رونمایی شد + اولین تصاویر
تاریخ : پنج شنبه 23 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

در یک خبر اختصاصی از سایت دنیای بازی، اطلاعاتی از بازی “شکار شیطان” فاش شد.

بازی ایرانی «شکار شیطان» یک بازی اکشن سوم شخص در ژانر وحشت است که توسط «فن آوران توسن گام» ساخته می‌شود و قسمتی از مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته است. تا کنون این بازی در سکوت خبری به سر می‌برده و برای اولین بار است که خبر آن را از وبسایت دنیای بازی می‌شنوید. سازندگان این بازی که هنوز ناشر مشخصی هم ندارد، در مورد آن می‌گویند:

“یکی از سخت ترین کارها تولید است, آن هم تولید بازی در محیط رقابتی ناعادلانه و با وضعیتی بسیار دشوار. شاید ورود به این وادی هرگز عاقلانه نباشد اما چه توان کرد که در دنیای عاقلان هنوز بعضی ها دیوانه اند. دیوانه ی برآورده شدن آرزوهایشان.”

ساخت بازی در این سبک و سیاق در ایران سابقه‌ی چندانی ندارد. تیم توسن گام که از سال ۸۹ تا کنون مشغول ساخت این بازی می‌باشند، علاوه بر این‌که تصاویری از محیط و کارکترهای بازی را به دست ما رسانده‌اند می‌گویند:

“بازی شکار شیطان (که احتمال تغییر نام آن هست) یک بازی در ژانر علمی تخیلی وحشت است که برای اولین بار در این سطح در ایران در حال ساخت می‌باشد. مراحل و مقدمات ساخت بازی از سال ۸۹  آغاز شده و تاکنون با چراغ خاموش پیش رفته است، که باید در همین‌جا نهایت سپاس را از همه اعضای تیم (بخش فنی، هنری، طراحی بازی ،نویسندگان و همه و همه) داشت.”

اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است. تیم سازنده مشخص نکرده اند که بازی را با چه موتورپایه‌ای ساخته و طراحی کرده‌اند، همچنین اطلاعات بیشتری از آینده‌ی این بازی و تاریخ انتشار آن نیز در دست نیست. قطعا در آینده خبرهای بیشتری در این باره خواهید شنید و باید منتظر اطلاعات تکمیلی از شکار شیطان باشید. تصاویر این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

shekar-e-sheytaan- screens1 (1)shekar-e-sheytaan- screens1 (10)
shekar-e-sheytaan- screens1 (11)shekar-e-sheytaan- screens1 (12)shekar-e-sheytaan- screens1 (13)
shekar-e-sheytaan- screens1 (14)shekar-e-sheytaan- screens1 (2)shekar-e-sheytaan- screens1 (3)
shekar-e-sheytaan- screens1 (4)shekar-e-sheytaan- screens1 (5)shekar-e-sheytaan- screens1 (6)
shekar-e-sheytaan- screens1 (7)shekar-e-sheytaan- screens1 (8)shekar-e-sheytaan- screens1 (9)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی اسکرین شات
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.