ممکن است از Batman Arkham 3 رونمایی شود
تاریخ : دو شنبه 21 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

این اواخر Warner پیج فیس بوک Batman: Arkham Asylum را پاک کرد و پیج Batman: Arkham City خود را به تغییر داد که به این ترتیب هر دو بازی در یک پیج واحد در فیس بوک به اسم Batman: Arkham قرار گرفتند.

این تغییر و اصلاح پیج ها، دوباره شایعه ماه پیش را بر سر زبان ها انداخت، که “بزودی Batman Arkham 3 رونمایی خواهد شد”.

اواخر ماه پیش شایعه شده بود که استدیو کانادایی Warner Bros. Montreal در حال ساخت سومین دنباله از بازی بتمن می باشد و این در حالی است که Rocksteady هیچ نقشی در ساخت این بازی ندارد.

البته که تغییر اسم پیج یک بازی دلیل بر انتشار شماره جدید آن نمی شود، ولی حالا از کسی پوشیده نیست که شماره سوم Batman Arkham در دست ساخت است.

شایعات فعلا همان شایعات می ماند تا زمانی که خبری رسمی به دست ما برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.