علی معلم : نبود بودجه و سرمایه‌گذاری و ضعف تکنیکی تولیدات، عوامل توسعه نیافتگی صنعت گیم است
تاریخ : شنبه 19 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

تهیه کننده فیلم سینمایی «آل» گفت: بازیهای رایانه ای به دلیل ارتباط تنگاتنگ با قشر کودک و نوجوان نیاز به تکنیک و ایده های نو دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، «علی معلم» فزود: در سال گذشته به دلیل داوری بازیها با تولیدات بومی به طور کامل آشنا شدم و بدون شک آینده درخشانی در انتظار این صنعت است.

وی در عین حالاز نبود حمایت مالی و سرمایه گذاری مناسب و ضعف تکنیک در عرصه تولید گیم،به عنوان عوامل بازدارنده بر رشد این صنعت یاد کرد.

تهیه کننده «آل» با تاکید بر اینکه فیلمنامه نویسی در سینما، تلویزیون و بازی رایانه ای بسیار مهم است ادامه داد: موضوعی که توسط بازینامه نویس به نگارش در می آید نباید موضوع عجیب و غریبی باشد که مخاطب نتواند با آن ارتباط برقرار کند؛ همانطور که اگر فیلنامه سریالی به دور از واقعیت باشد مخاطب از تماشای آن صرف نظر میکند.

به عقیده معلم ، کمک گرفتن از ایده های مخاطبان به عنوان ضلع اصلی محور می تواند در آینده به اشتغالزایی تبدیل شود .

مدیرمسوول ماهنامه «دنیای تصویر»با بیان اینکه از بازی های رایانه ای استفاده نمیکنم افزود: بازیسازان باید گیم هایی را تولید کنند که مخاطب را ساعتها با خود همراه کند .

این منتقد و نویسنده سینماییتاکید کرد: نمایشگاه بازیهای رایانه ای به عنوان محل ملاقات علاقه مندان و بازیسازان باید بخش های متنوعی داشته باشد تا مخاطبان بتوانند نقطه نظرات خود را در  قالب یک راهکار در پیشرفت این صنعت در اختیار فعالان این عرصه قرار دهند.

سومین نمایشگاه و جشنواره بازیهای رایانه ای تهران،از ۲۲ تا ۲۶ مردادماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.