خداحافظی با سرویس های آنلاین SOCOM Confrontation, SOCOM 4 و MAG
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

سونی تصمیم بر این دارد در ماه ژانویه ی ،دسترسی های آنلاین ۳ بازی شوتر نظامی خود یعنی SOCOM Confrontation, SOCOM 4, و MAG را کاملا متوقف کند.

 

این تصمیم باعث میشود عملا دو بازی MAG و SOCOM Confrontation که فقط دارای بخش مولتی پلیر بودند بی استفاده بمانند و از رده خارج شوند،اما عنوان SOCOM 4 که دارای حالت داستانی است از این قائده مستثنا است. این خبر از طریق صفحه ی توییتر رسمی پلی استیشن منتشر شد.

256px-MAG_(video_game)

عنوان MAG یا Massive Action Game دارای یکی از بزرگترین نقشه ها و حالت های آنلاین است که در آن ۲۵۶ بازیکن میتوانند در یک نقشه به بازی بپردازند.همچنین اسم بازی MAG در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین حالت مولتی پلیر در کنسولها نیز ثبت شده.سرویس آنلاین این بازی در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ بسته خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.