Xone برنده نهایی خواهد بود
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

آقای یوسف مهدی از طرف مایکروسافت طی گفتگویی با یک شبکه اسپانیایی زبان گفت که بردن یک کنفرانس به معنی بردن سونی از مایکروسافت نیست و این جنگ تازه شروع شده است .

xbox_one_blanc

 

زمانی که از وی در مورد نظرش نصبت به قیمت PS4 و کنفرانس سونی سوال شد او گفت :” ایکس وان به همراه حسگر حرکتی کینکت و چندین امکان دیگر عرضه میشود و ارزش ۱۰۰ دلار اضافه را مسلما دارد . ” همچنین برای ایکس وان تا به حال بیشتر از ۲۰ عنوان رونمایی و معرفی شده است که ۱۷ عنوان ان انحصاری ایکس وان میباشد . ایا سونی هم میتواند چنین ادعایی کند ؟ هیچ ارزشی در بردن یک کنفرانس نیست و این ایکس وان است که در نهایت پیروز میشود.” درادامه از وی پرسیده شد که اتصال اجباری ایکس وان طی هر ۲۴ ساعت واقعا عذاب اور است و نظر وی چیست مهدی گفت :” نه اینطور هم نیست . این دوره ۲۴ ساعته به منظور چک کردن یوزر کاربر و دیگر نکات امنیتی کنسول است و با یک کانکشن فوق ضعیف موبایل هم کار میکند .

مهدی به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایکس وان آخرین چرخه از کنسولهای دارای دیسک است گفت :” ما متوجه این موضوع هستیم که در بسیاری از موقعیت ها مردم دوست دارند تا این قبیل محصولات را به صورت فیزیکی داشته باشند و مثلا در جشن تولد یا کریس مس به فرزندشان هدیه کنند و یا بسیاری دیگر از مردم انتظار برای اتمام دانلود را دوست ندارند و یا در کشوری که زندگی میکنند سرعت اینترنت به آن خوبی ها هم نیست .برای همین ما فعلا دیسک ها رو برتر میدانیم.”

شما چه فکر میکنید ؟ آیا این ۱۷ بازی انحصاری را میشناسید ؟ آیا مشکل شما با چرخه ۲۴ ساعته سرعت و کیفیت اینترنت شماست یا خوده چرخه ۲۴ ساعته ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: xone
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.