شخصیت Bane نیز در عنوان Batman Arkham:Origins حضور دارد
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

در تازه ترین اقدامات مسئولان تیم توسعه دهنده ی عنوان Batman Arkham:Origins آقای “اریک هولمز” مدیر خلاق این عنوان,در طی مصاحبه ای که با مجله ی EP داشته با صراحت اعلام کرده است که شخصیت Bane نیز در بازی حضور خواهد داشت و به عنوان یکی از هشت قاتل موجود در بازی شناخته می شود و او برای خاتمه دادن به زندگی بتمن سخت می کوشد.

وقایایع اصلی عنوان Batman:Arkham Origins به سال های قبل از اتفاقات عنوان Arkham Asylum باز می گردد که در آن شخصیت Black Mask قصد دارد با استخدام گروه های خاصی بتمن را از بین ببرند که شخصیت محبوب بتمن در این راستا می بایست برای زنده ماندن,دشمنان متعددی از جمله Deadshot و Deathstroke و به تازگی Bane را از سر راه بردارد که تجربه ی کم وی,میتواند یک مقدار مشکل ساز شود.لازم به ذکر است که عنوان Batman:Arkham Origins در تاریخ ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلتفرم های PC,PS3,X360,Wii U عرضه می گردد که هنوز عرضه ی این عنوان بر روی کنسول های نسل بعد تایید نشده است.

1367172340-batman-arkham-origins-1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.