دامنه ی Shadow of Mordor ثبت شد ؛ آیا بازی جدیدی از Lord of the Rings در راه است؟
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392
نویسنده :

اطلاعات و شواهد جدید نشان دهنده ی این است که ممکن است Warner Bros در فکر ساخت یک عنوان جدید از سری Lords of the Rings است.این شرکت ، علامتی تجاری به نام Shadow of Mordor را به ثبت رسانده است.

20130607_shadow_of_mordor

، سازنده ی Lord of The Rings Online چندین دامنه ی جدید را نیز ثبت کرده است که نام هایشان حاوی  Shadow of Mordor و Middle-Earth میباشد.

به علاوه ، این کمپانی که حقوق چندین اثر تالکین (نویسنده مجموعه کتابهای ارباب حلقه ها) را دارد ، یک نشان تجاری با نام  Middle-Earth: Shadow of Mordor را ثبت کرده است.

با اینوجود امکانش هست که این کمپانی در حال ساخت یک بازی جدید از سری ارباب حلقه ها باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.