یوبی سافت : Assassin’s Creed 4 باعث فروش بیشتر Wii U می شود
تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

وبی سافت به تازگی ساخت Assassin’s Creed 4 را برای Wii U تایید کرده و حتی باکس آرت بازی برای این کنسول را نیز منتشر کرده است ، اما فروش آهسته ای که این کنسول دارد برای بسیاری از ناشران بازی مشکل ساز شده و حتی یوبی سافت نیز Rayman Legends را به صورت مولتی پلتفرم منتشر خواهد کرد. حال با چنین مشکلاتی آیا Assassin’s Creed 4 بر روی Wii U موفق ظاهر خواهد شد ؟ یوبی سافت به این سوال پاسخ داده است. 

assassins-creed-iv-black-flag-sml.0_cinema_640.0

Yves Guillemot مدیر عامل یوبی سافت در مورد Wii U به سایت MCV اعلام کرده است که این کنسول نیاز به فروش بیشتری دارد و آن ها نیز به خوبی از Wii U حمایت خواهند کرد :

ما بر این عقیده هستیم که Wii U یک ماشین بزرگ می باشد ، اما این کنسول احتیاج به فروش بیشتری دارد و Assassin’s Creed 4 می تواند احتمالا این مشکل را حل کند.

یوبی سافت یکی از معدود شرکت هایی است که در زمان عرضه ی Wii U حمایت خود را از این کنسول با انتشار ZombiU اعلام کرد ، ولی به نظر می رسد که این ناشر نیز از فروش نه چندان جالبی که Wii U دارد نا امید شده است و تاخیر در عرضه ی Rayman Legends برای مولتی پلتفرم شدن این عنوان یکی از همین دلایل ناامیدی یوبی سافت می باشد.

البته Wii U فقط چند ماه است که عرضه ی جهانی شده است و احتمالا آمدن Assassin’s Creed 4 بر روی این کنسول کمک شایانی به فروش Wii U خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: wii U
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.