کرایتک : Crysis 3 قرار بود برای Wii U عرضه شود
تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

آقای Cevat Yerli , مدیر عامل شرکت کرایتک اعلام کرد که عدم همکاری EA و Nintendo باعث شد تا Crysis 3 برای Wii U عرضه نشود در حالی که این کنسول توانایی اجرای این بازی را داشت.

Crysis 3

در مصاحبه ای که ریاست Crytek داشت وی اعلام کرد که :” ما این بازی را بر روی Wii U تس کرده بودیم و حتی برای ن برنامه هایی داشتیم اما به خاطر عدم حمایت مالی EA و Nintendo مجبور به کنسل کردن این پروژه شویم.شرکت ما به خودی خود نمی تواند این بازی را برای Wii U عرضه نماید؛ لیسانس انتشار این بازی را در اختیار نداریم.”

Crysis 3 نزدیک 10 روز پیش برای سه پلتفرم اصلی منتشر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: wii U
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.