دولت و مجلس مکلف به حمایت از بازی‌های رایانه‌ای است
تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دولت و مجلس مکلف به حمایت از بازی‌های رایانه‌ای است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس مکلف به حمایت از تولیدات داخلی در حوزه فرهنگی به ویژه بازی‌های رایانه‌ای است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، علیرضا محجوب افزود: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حلول سال ۹۱، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه های اقتصادی را یک ضرورت دانستند و شعار سال را تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری کردند در این جهت و برای عمل به فرمایشات ایشان باید  تولیدات داخلی مورد حمایت قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به  سخنان رهبری باید حوزه گیم مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا مرجع اصلی  تولید وعرضه محصولات بازی های رایانه ای بازار داخلی باشد .
دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ، گفت: دولت و مجلس مکلف به حمایت از تولیدات داخلی در حوزه فرهنگی به ویژه بازی های رایانه ای است .
محجوب به  نحوه حمایت از عرصه گیم اشاره کرد و افزود: مهمترین مشکل در حمایت از محصولات داخلی  ،حمایت غیره حرفه ای و تخصصی است که  با ید با  توجه به نوع محصولات ، حمایت خاصی را برای تولیدات داخلی در نظر گرفت .
این نماینده مجلس با بیان اینکه  دولت به دلیل تخصصی بودن بازار بازی های رایانه ای پیش بینی لازم را نکرده و به طبع مجلس نیز پیش بینی در این زمینه نداشته است ،گفت : این مساله  به این معنا نیست که مجلس نمی تواند از گیم حمایت کند یا  قرار نیست  مورد حمایت دهد.
محجوب افزود: حمایت از بازی های رایانه ای  نیازمند ارایه  ریز نیازمندی ها این عرصه  به مجلس است تا مجلس بر اساس  آن قانون گذاری یا راهنمایی لازم را داشته باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، به  ورود بازی های رایانه ای خارجی به بازار گیم اشاره کردو افزود: برای این که صنعت بازی های رایانه ای  اسلامی ایرانی را توسعه دهیم نیازمند توجه ویژه به بازی های داخلی هستیم و در این جهت باید از قاچاق کالا به کشور جلو گیری شود.
دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران،گفت : هر کسی  که در زمینه حمایت از بازی های رایانه ای داخلی فعالیت می کند باید مورد حمایت مجلس قرار گیرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.