هیتمن نسخه 4 - بهای خون Hitman4 Blood Money
تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

هیتمن <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> 4 - بهای خون Hitman4 Blood Money

Blood Money از جايي شروع مي شود که 47 بايد مردي با نام مستعارSwing King را به قتل برساند. اين مرد گرداننده پارکي است که در آن انفجار يک چرخ و فلک(Merry Go Round) باعث نابودي انسان هاي بي گناهي شده است. سازماني که 47 براي آن کار مي کند از پدر يکي از قربانيان اين حادثه پول گرفته است تا مامور 47، Swing King را که مشکوک است را نابود کند و عکس آن قرباني را قبل از کشتنش به عنوان "آخرين ديده" (Last Seen) به او نشان دهد. اين مرد همچنين در کار مواد مخدر هم بوده است. اما زماني که 47 به او مي رسد تا او را با کشتن از پستي خلاص کند، Swing King را فردي مي بند که زانو زده و در حال التماس براي جانش است... ! در اين مرحله شما بصورت قدم به قدم(Step By Step) از طريق نوشته هاي بالاي صفحه راهنمايي مي شويد که بايد چه کار هايي را براي اتمام ماموريت انجام دهيد. داستان بازي نسبت به شماره هاي ديگرHitman پيشرفت زيادي دارد. شما وقتي وارد بازي مي شويد در منوي اصلي(Main Menu) جسد مامور 47 را در کليسا مي بينيد که الکساندر و افرادش در کنار جسد مامور 47 هستند... الکساندر و وکيلش را شما در فيلم هاي بين بازي مي بينيد که در حال بررسي کارهاي مامور 47 هستند و قصد نابودي او را دارند. دليل نفرت الکساندر از مامور 47 اين است که فکر مي کند که فلج شدنش تصادفي نبوده و مامور 47 در اينکار دست دارد.

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

هیتمن <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> 4 - بهای خون Hitman4 Blood Money

 

هیتمن <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> 4 - بهای خون Hitman4 Blood Money

 

 

هیتمن <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> 4 - بهای خون Hitman4 Blood Money

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.