پرده برداری جنجال برانگیز
تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
نویسنده : مسعود نسکندی

با توجه به نزدیک شدن به مراسم امشب Sony، شایعات درباره کنسول PS4 بیشتر و داغ تر می شوند. این موضوع از هم اکنون بسیاری از علاقه مندان به صنعت بازی را هیجان زده کرده است. حال ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب نگاهی به شایعات و صحبت هایی داشته باشیم که درباره این کنسول منتشر شده اند.

سیستم Gaikai قابلیت Stream بازی ها را به PS4 می آورد

The Wall Street Journal اعلام کرد که کنسول PS4 از سیستم Gaikai استفاده می کند و می تواند بازی های PS3 را برای این کنسول Stream کند. البته PS4 توانایی این را هم خواهد داشت که بازی های PS3 را از طریق دیسک اجرا کند. این موضوع تازگی ندارد و قبلاً هم صحبت های مختلفی درباره آن شده بود. همچنین برخی منابع به این موضوع اشاره می کنند که Sony دوربین جدیدی را برای کنترلرهای Move رونمایی می کند و همچنین کنترلرهای جدید PS4 را نشان می دهد که دارای Touch-Pad هستند. Sony سرویس Gaikai را با مبلغ 380 میلیون دلار خریداری کرد و به احتمال زیاد این سرویس در PS4 نقش زیادی خواهد داشت.

LittleBigPlanet 3 و Sumo Digital!

بر اساس شایعات منتشر شده، بازی LittleBigPlanet 3 توسط استودیوی Sumo Digital در دست ساخت است. هنوز مشخص نیست که این بازی در چه مرحله ای قرار دارد، اما این احتمال می ورد که یکی از عناوین زمان عرضه کنسول PS4 باشد.

سازندگان MotorStorm در حال ساخت بازی جدید

استودیوی Evolution سازنده سری MotorStorm در حال ساخت بازی جدیدی برای کنسول PS4 است که احتمالاً در مراسم امشب به نمایش دربیاید. البته مشخص شده که این بازی در سبک رانندگی است و ارتباطی با سری Gran Turismo ندارد!

Killzone 4 در دست ساخت

Guerrilla Games در حال کار روی Killzone 4 است و به احتمال زیاد آن را در مراسم امشب معرفی می کند. گفته می شود که این بازی جزو بازی های زمان عرضه این کنسول به حساب می آید و از کیفیت خوبی برخوردار است.

PS4 در سال 2013 عرضه می شود، قیمت آن بالای 400 دلار است

منابع مختلف به این موضوع اشاره کرده اند که کنسول PS4 در سال 2013 در ژاپن عرضه می شود و از سیستم Gaikai پشتیبانی می کند و می تواند بازی های را به صورت Cloud پردازش کند. همچنین گفته می شود که قیمت این کنسول بیش از 400 دلار است.

Final Fantasy Versus XIII راهی نسل بعد شد

منبعی از داخل کمپانی Square Enix به این موضوع اشاره کرد که بازی Final Fantasy Versus XIII برای PS4 عرضه خواهد شد. همچنین نام این بازی نیز تغییر خواهد کرد.

یک بازی رانندگی دیگر برای PS4

بر اساس شایعات منتشر شده، استودیوی Ivory Tower که از اعضای سابق Eden Games تشکیل شده، در حال ساخت یک بازی رانندگی برای PS4 است. به نظر می رسد که آن ها می خواهند یک دنباله جدید از Test Drive را خلق کنند.

Quantic Dream در حال ساخت بازی ای برای PS4

استودیوی Quantic Dream در کنار Beyond: Two Souls یک بازی دیگر را برای PS4 در دست ساخت دارد. آن ها دامینی را به نام Singularity به ثبت رسانده اند که به PS4 مربوط می شود. هنوز چیزی از این بازی نمی دانیم.

PS4 بعد از Xbox 720 منتشر می شود

آقای کاز هیرایی (Kaz Hirai) رئیس کمپانی Sony در صحبت هایی اشاره کرد که آن ها PS4 را بعد از کنسول Microsoft راهی بازار می کنند، اما به نظر می رسد که این صحبت حقیقت نداشته باشد.

Mafia 3 در دست ساخت

به نظر می رسد که Mafia 3 برای نسل بعد در دست ساخت است. استودیوی 2K Czech در حال استخدام افرادی برای ساخت بازی روی کنسول های نسل بعد است و به نظر می رسد که این بازی Mafia 3 باشد.

Thief 4 در راه نسل بعد

به نظر می رسد که استودیوی Eidos Montreal در حال ساخت بازی Thief 4 برای نسل بعد باشد. هنوز اطلاعات بیشتری در اینباره منتشر نشده، اما قبلاً تصاویر و حتی نمایش های مختلفی از این بازی به بیرون راه پیدا کرده بود.

نویسنده: مجید نوردوست

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ps4
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.