کاور بازی Splinter Cell: Blacklist مشخص شد + تریلر جدید
تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

یوبی سافت بالاخره کاور رسمی بازی “ Splinter Cell: Blacklist ” را منتشر کرد . این شرکت در تویئتر رسمی خود اعلام کرده که در حال کار بر روی جزئیات بیشتر این عنوان است . این بازی در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ برای PC , Xbox 360 , PS 3 و Wii U  منتشر میشود .

Splinter Cell Blacklist

برای مشاهده در اندازه بزرگتر , بر روی تصویر کلیک کنید

تریلر بازی :

بازی Splinter Cell: Blacklist برای طرفداران هاردکور خود برنامه های زیادی دارد . کسانی که نگران بودند از اینکه سم فیشر دیگر توان انجام مخفی کاری ندارد , با دیدن این ویدئو که از پلتفرم Wii U میباشد بسیار خوشحال خواهند شد . در ادامه میتوانید به دانلود و مشاهده این تریلر بپردازید .

مدت تریلر : ۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه

 عنوان ویدئو            کیفیت       حجم       لینک دانلود 
 Splinter Cell: Blacklist – Wii U Trailer    HD 720p  ۱۳ MB  Download 
 Splinter Cell: Blacklist – Wii U Trailer SD 320p 7 MB  Download 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تریلر
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.