شخصیت جوکر نیز در Batman: Arkham Origins حضور دارد + تصویر
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ی خاصی به شخصیت جوکر در سری بازی های Batman Arkham داشته اید,پس این خبر میتواند شما را شادمان و خوشحال کند.به تازگی در طی یک پوستر تبلیغاتی که توسط یکی از کاربران وب سایت CVG منتشر شده است,شخصیت هایی که بتمن در طول بازی با آنان مواجه خواهد شد به نمایش در آمده که در بین آنان نیز,شخصیت محبوب و دوست داشتنی جوکر دیده می شود.

به تازگی در طی یک اقدام جالبی که یکی از خوانندگان وب سایت CVG انجام داده,پوستر تبلیغاتی زیبایی از عنوان  Batman: Arkham Origins منتشر شده که در آن پوستر,تصویر خائن هایی که بتمن با آن ها مواجه خواهد شد به نمایش گذاشته شده است که یکی از معروف ترین شخصیت های مسلما جوکر می باشد.دراین نسخه شما شاهد حضور پررنگی از طیف دشمنان هستید که از مهم ترین آنان میتوان به {Joker, Bane, Killer Croc, Scarecrow, Deadshot} اشاره داشت.

http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/thumbs/batman-arkham-orginal-poster-1.jpg

از آنجا که روایت اصلی داستان Batman: Arkham Origins به ۲۰ سال گذشته باز می گردد,رقابت بتمن جوان و کارکشته در مقابل جوکر دوست داشتنی و عذاب آور میتواند جذاب و دیدنی باشد و حال می بایست در این نسخه منتظر بود که بتمن چه راه هایی را برای مقابله با اصلی ترین رقیب و دشمن خود در ذهن دارد و از آن طرف نیز,جوکر میخواهد چه اقداماتی برای نابودی بتمن انجام دهد.

بازی Batman: Arkham Origins در تاریخ ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی برای رایانه های شخصی,کنسول های خانگی سه شرکت سونی و مایکروسافت و نیتندو عرضه می گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.