Call of Duty : Activision بعدی تا قبل از نمایشگاه E3 رونمایی می شود
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

امسال نیز مطابق انتظار Activision اعلام کرده است که Call of Duty جدیدی که احتمالا MW4 می باشد عرضه خواهد شد. معمولا همه ساله نیز اولین اطلاعات از قسمت های متفاوت بازی بین اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه می رونمایی می شود. امسال نیز البته این وضعیت تغییری نخواهد کرد و Activision اعلام کرده که اولین اطلاعات از Call of Duty تا قبل از نمایشگاه E3 رونمایی می شود. 

mw4-modern-warfare-4-wallpaper-1

Dan Amrich مدیر بخش community شرکت Activision در پاسخ به سوالات برخی از کاربران در مورد Modern Warfare 4 و زمانی که می توانیم منتظر رونمایی از بازی باشیم اعلام کرده است :

اگر شما در آینده به دنبال اطلاعاتی از بازی هستید این اطلاعات بزودی اعلام خواهد شد. البته تاریخ آن هنوز اعلام نشده ولی مسلما  بعد از نمایشگاه E3 رخ نخواهد داد. من خودم هم فکر می کنم که شما مشتاقانه می خواهید که اطلاعات بیشتر از بازی را بزودی بشنوید.

به هر حال انتظار می رود که شاهد اولین اطلاعات از بازی در اوایل ماه می باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.