جنگ رایگان
تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

شاید برخی با شنیدن نام Warface بی تفاوت از کنار آن رد شوند و بگویند که این عنوان تنها یک بازی اول-شخص نظامی دیگر است که اینبار یک ناشر بزرگ مانند Crytek را در کنارش می بیند. حتی ممکن است که برخی به این بازی بخندند، چرا که فکر می کنند توانایی رقابت با سری Call of Duty را ندارد. اما حقیقت اینجاست که Warface یک عنوان Free to Play است و بازیکنان می توانند تمام هیجان آن را به صورت رایگان تجربه کنند. سازندگان بسیار روی این کار جدی هستند تا بتوانند آن را به یکی از الگوهای سبک FTP تبدیل کنند.

آقای پیتر هولزاپفل (Peter Holzapfel) تهیه کننده این بازی می گوید: "Warface فوق العاده است. بازی روند جدی ای ندارد و نمی خواهد چندان یک شبیه ساز جنگ باشد. شاید نتواند در بین بازی های مطرح این سبک قرار بگیرد، اما می تواند برای مدتی بازیکنان را سرگرم کنند و لذت خاص خودش را به همراه داشته باشد. چنین چیزی به شدت در صنعت بازی ها نیاز است." به تازگی برخی از رسانه ها توانستند از دفتر اصلی Crytek که در فرانکفورت قرار دارد، بازدید کنند و برخی از قسمت های این بازی را در سالن کنفرانس های این استودیو مشاهده کنند. چیزی که Warface را با توجه به Free to Play بودن، بسیار جذاب می کند، گرافیک دوست داشتنی آن است. این بازی از نورپردازی کاملاً داینامیک و Post Processهای خوبی برخوردار است که فضای جالبی را خلق کرده اند و قرار است روی سیستم های بسیار زیادی اجرا شود و به همین دلیل طوری طراحی شده که بخش وسیعی از بازیکنان را به سمت خودش جذب کند.

آقای هولزاپفل می گوید: "Warface با موتور Crysis 2 ساخته شده و به همین دلیل ما همه چیز را تا اندازه بسیار زیادی Optimize کرده ایم تا در پایین ترین تنظیمات بتواند روی بسیاری از سیستم ها اجرا شود." اما Warface روی کامپیوترهای قوی به عنوان قابل توجهی تبدیل می شود. شاید گرافیک شکه کننده ای نداشته باشد، اما بازی خوبی به نظر می رسد. به هر حال، هر چه باشد، این بازی با موتور CryEngine ساخته شده و المان های جالبی در آن دیده می شوند. وقتی متوجه شوید که بسیاری از بازی های FPS موجود در بازار از تکنولوژی های سال 2005 بهره می برند، این موضوع برای شما جالب می شود که Warface را مشاهده کنید.

همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این بازی تجربه ای مانند Crysis 2 روی کنسول ها را برای PC به همراه دارد، اما در حالت کلی باید گفت که Warface تجربه ای بین دو بازی Call of Duty و Counter-Strike را به بازیکنان انتقال می دهد. البته تکنولوژی های به کار رفته در این بازی خیلی بیشتر از دو عنوان نام برده شده است و به همین دلیل می تواند محیط های مبارزه بسیار جالبی را پیش روی شما قرار دهد. Warface به شکلی طراحی شده که شما کاملاً حس یک عنوان اکشن نظامی را بدست آورید. یک بازی Team Deathmatch بسیار عالی که برای همه رایگان است و به شکل حمله و دفاع ساخته شده است. به نوعی، Warface نسخه کوچک شده مد جذاب Rush در سری Battlefield است.

زمانی که سلاح های بسیار زیادی را با خود حمل کنید، سرعت شما کم می شود. این بازی به شکلی طراحی شده که باید تمام قسمت های آن را بررسی کرد و در محیط به جستجو پرداخت. یکی از نقشه های بازی در یک رودخانه دارد و منطقه خیابانی کوچکی در آن دیده می شود و هر کدام از تیم ها در بخش های مختلف آن قرار می گیرند. هر بازیکنی که از بین می رود، دوباره در قسمتی دیگر از این نقشه به بازی برمی گردد و شانس این را پیدا می کند که بازیکنان تیم حریف را دور بزند و آن ها را غافلگیر کند. روند کلی Warface مانند سایر بازی های چندنفره اکشن است که می توان مانند آن را بسیار در بازار پیدا کرد، اما Free to Play بودن آن، دلیلی است که باعث شده به شدت مورد توجه قرار بگیرد.

نویسنده: مجید نوردوست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.