دادخواستی مبنی حضور بانوان در فیفا ۱۴ تنظیم شد
تاریخ : دو شنبه 26 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

موضوع حضور بانوان در مجموعه فیفا مسئله ای است که باید بسیار قبل تر اتفاق می افتاد.شخصی دادخواستی طراحی کرده است که طی آن مسئولان را متقاعد کند تا خانم ها را به فیفا ۱۴ اضافه کنند.

۱۲,۴۵۳ رای تا کنون جمع آوری شده که هنوز هم در حال اضافه شدند هستند.

fifa

 

محتوای این دادخواست را می توانید مطالعه بفرمایید : “فیفا با داشتن تیم هایی که فقط شامل آقایان است و می توان تنها با این تیم ها بازی کرد نه تنها در حال گرفتن شانس حضور دختر ها در این بازی هستیم بلکه در حال گرفتن فرصت تشویق آن ها برای تحرک و ایجاد شوق و انگیزه هستیم.”

محتوای این دادخواست می تواند ایده ی خوبی برای EA Sports باشد تا آن را انجام هند تا محبوبیت این سری هر چه بیشتر از گذشته شود.همچنین شما برای رای دادن می توانید به این صفحه رفته و رای خود را برای تحقق این ایده انجام دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.