شایعه: ریبوت Need For Speed:Underground توسط کرایتریون در حال ساخت است
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اخیرا توسط یک منبع بدون نام تصویری به سایت EGM فرستاده شده که حاکی از آن است که نسخه بعدی از سری بازی های Need For Speed در حال ساخت است.

بر طبق این اطلاعات، نسخه بعدی با نام Need For Speed:Undergorund و توسط استودیوی کرایتریون که سابقه ساخت دو بازی دیگر در سری را دارد در حال ساخت است. طبق اطلاعات این بازی یک ریبوت برای خرده سری Underground است که دو نسخه از آن در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ منتشر شدند و جزو بهترین بازی های سری به شمار می‌روند.

داستان بازی هم مانند دو Underground قبل در شهر Bayview City می‌گذرد.

البته باید ذکر کرد که هیچکدام از این اطلاعات توسط EA تایید یا تکذیب نشده‌اند و در حد یک شایعه هستند. حتی ممکن است این لوگو با فوتوشاپ درست شده باشد.

باید دید که EA چه می‌گوید.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید این ریبوت ساخته شود یا نه؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.