تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

به تازگی  یک بیانیه برای عرضه Ryse: Son of Rome  در فضای مجازی منتشر شده که   در این بیانیه علاقه مندان  به این بازی خواستار عرضه این بازی بر روی ps4 وpc هستند.



:: موضوعات مرتبط: pc ps4
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

به تازگی استدیوی  Tango Gameworks چند اسکرین شات زیبا از عنوان مورد انتظار The Evil Within  منتشر کرده است که در ادامه می توانید آنرا ببینید . این بازی ۲۰۱۴ برای کنسول های PlayStaion 3,Xbox 360,Xbox one, PlayStation 4 منتشر خواهد شد . اسکرین شات های این عنوان :
image_307289_fit_940



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R Clear Sky برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۷۵ GB

نسخه اولیه این بازی در سال ۲۰۰۸ برای PC منتشر شد. حال نسخه PROPHET این بازی که به تازگی منتشر شده است را برای کسانی که این بازی رو تجربه نکرده اند قرار داده ایم. سالها بعد از حادثه نیروگاه هسته ای چرنوبیل هر روز شهر چرنوبیل و شهرهای اطراف بیشتر در سایه این واقعه دردناک فرو می روند. در این بین, در حالی که این مناطق دهشت آور خواسته و ناخواسته به فراموشی سپرده می شوند موجی از سودجویی و طمع دست یابی به اشیائی که در این حادثه تحت اثرات رادیواکتیو در طی این سال ها ارزشمند شده اند یا همان آرتیفکت ها، گروه گروه طمع پیشگان را روانه این مناطق که ZONE نامیده می شوند میکند. SHADOW OF CHERNOBYL داستان استرلوک، یکی از همین سودجویان که در اصطلاح S.T.A.L.K.E.R نامیده می شوند و کشف این حقیقت که استرلوک کیست و برای چه به ZONE پا نهاده است را دنبال می کرد.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

PESEdit 2013 Patch 5.0 | تاپ 2 دانلود

دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 5.0

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 5.0 منتشر شد.  گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۵٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: پچ بازیها
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Rebug 4.46 | تاپ 2 دانلود

آموزش تصویری اپدیت کردن PS3 به Rebug 4.46

یالاخره گروه Rebug فریمور جدید خود را یعنی CFW 4.46 را منتشر کرد .حال برای راحتی کار شما کاربران عزیز اموزش اپدیت کردن PS3 به rebug 4.46 را در سایت قرار دهیم. این گروه برای ۴٫۴۶ سه نوع فریمور منتشر کردن که یکی در مورد DEX می باشد که ما با این فریمور اصلا کاری نداریم. دو تا هم برای CEX منتشر کردند که  اسمشون REBUG 4.46.1 REX EDITION و REBUG 4.46.1 LITE EDITION می باشد. بصورت کلی نسخه REX تو داشتن بعضی از امکانت از نسخه LITE پیشرفته تر هستش و قابلیتهایی مثل باز کردن تروفی یا استفاده از سیو دیگران بصورت ساده رو فراهم میکنه ولی برای کاربرای معمولی تو اجرای بازی فرقی نداره و هر دو یکی هستند. حال چون من خودم نسخه REX رو نصب و تست کردم آموزش نصب این فریمور رو قرار میدیم. در ضمن تنها فریموری که مورد تایید سایت تاپ ۲ دانلود می باشد فقط فریمور rebug می باشد.



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

نمیدونم شما تا چه حد آقای ” پویا ایماندار ” رو میشناسید . آقای ایماندار متولد سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمدن و دارای مدرک تحصلی  لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آمل هستند .

4803OT_Mockup Normal (1)

از سال ۱۳۸۸، او به عنوان توسعه دهنده ارشد سیلورلایت بر روی کامپیوتر به کمک نرم افزار طراحی وب در ” صفا ” و قبل  از آن به عنوان یک برنامه نویس ارشد با DirectX برای شبیه سازی کار می کرد. از سال ۱۳۸۹ وی در حال کار بر روی موتور بازی سازی ” پرشین ” به همراه تیم بازی پرداز است .



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اخیرا تصاویری کم کیفیت از منوی بخش چند نفره Call of Duty :Ghosts منتشر شده است که در زیر مشاهده می فرمایید.

این بازی برای نسل حاضر و همینطور همه کنسول های نسل بعد در پاییز سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهد بود.

ghosts mp



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Fullbright Company تاریخ بازی “اکتشافی” خود را مشخص کرد. بازی Gone Home برای مرداد امسال برنامه ریزی شده است.

 

بیشتر از هر چیز از این بازی به داستان و گیم پلی اکتشافی او صحبت شده و گفته می شود که کارکنان سازنده Bioshock 2: Minerva’s Den سعی دارند با خلق داستانی اسرار آمیز حول ناپدید شدن خانواده Greenbriar، بازیباز را به در یک فضای مرموز قرار دهند.



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات تاریخ انتشار
تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اکتیویژن اخیرا از پیش فروش کم Ghost ابراز ناراحتی کرده و دلیل آن را کنسول های نسل بعد میداند.

Call of Duty Ghosts: preview - video

این طور که پیداست پیش فروش Ghost از Black ops 2 تا حالا کمتر بوده که این مسئله باعت نگرانی اکتیویژن شده.



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی ps3 xbax 360 wii U pc ps4 xone
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

عد از انتشار تریلری که در آن  شخصیت جدید بازی “ Watch Dogs ” معرفی شد , امروز تریلر دیگری از این بازی منتشر شده که در کل نکته جدیدی را نشان نمیدهد و بیشتر هدف از انتشار , نمایش تقدیر و افتخاراتی هست که این بازی از نمایش در کنفرانس ها بدست آورده .

watch_dogs_honored_trailer



:: موضوعات مرتبط: تریلر
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 49 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.