تاریخ : شنبه 19 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

عنوان Splinter Cell: Blacklist تا چتد هفته ی دیگر منتشر می شود و به همین خاطر یوبی سافت برای PC بازان حداقل  سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی را منتشر کزده است که در ادامه می توانید این لیست را ببینید :



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Castle Storm

 

بازی Castle Storm یک بازی کم حجم دوبعدی استراتژیک سبک Tower Defense یا همان دفاع از قلعه می باشد که توسط کمپانی Microsoft Game Studios برای PC منتشر شده است. در این بازی شوالیه ها و وایکینگ ها با هم به جنگ می پردازند و وظیفه شما این است که با بکار گیری شوالیه ها بتوانید وایکینگ ها را نابود کنید. این بازی برحسب فیزیک ساخته شده است و گیم پلی این بازی هم خط داستانی دارد و هم می توان آن را به صورت آنلاین چند نفره و Co-op بازی کرد. در مود castle editor هم می توانید قلعه ها را خودتان بسازید. بازی Castlestorm به شما اجازه می دهد تا کنترل یک منجنیق و ارتشی از سربازان را برای نابود کردن قلعه دشمن خود در حالیکه از فروپاشی قلعه خودتان محافظت می کنید،به دست بگیرید. با از بین بردن قلعه دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توان در مسابقات برنده شد.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Assassin’s Creed 4: Black Flag بزرگ ترین عنوان ساخته شده در تاریخ این سری است که قصد دارد این بار داستان یک قهرمان جدید و دزد دریایی با نام ادوارد کنوی را در کارائیب روایت کند. حال این بار یوبی سافت چند آرت یا همان تصاویر هنری زیبا را از این بازی منتشر کرده است تا این بار شما بتوانید در نمایی متفاوت شخصیت اصلی و مکان های بازی را ببینید.

 ac4 art 8 چند تصویر هنری زیبا از Assassin’s Creed 4 منتشر شد

در این تصاویر هنری می توانیم ادوارد کنوی را در حال کاوش در زیر آب و گشت زدن در مکان های ناشناخته ، مبارزه با کوسه و بیشتر ببینیم.



:: موضوعات مرتبط: اسکرین شات
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

آقای Neil Druckmann یکی از افراد تاثیر گذار در ساخت بازی عظیم The Last Of  Us در پیج رسمی توییتر خود عکس عجیبی را منتشر کرد که در آن زنی در حال شکنجه ی جوئل (یکی از دو شخصیت اصلی بازی) می باشد و در توضیح ان نوشت که این تصویر یکی از پایان های بازی بود که ما آن را در نظر داشتیم و این پایان قرار است در نمایشگاه PAX Prime 2013 پرده برداری شود .

the-last-of-us-Alter-end



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

شماره ی بعدی مجله ی معروف Game Informer شماره ی مناسبی برای طرفداران سبک نقش آفرینی و خصوصا بازی Dragon Age: Inquisition می باشد . در این شماره ی این مجله اطلاعات مهمی از آخرین بازی ای که توسط استدیوی BioWare ساخته می شود یعنی Dragon Age: Inquisition رونمایی می شود و توضیحاتی درباره ی اژدها ها و بخش مولتی پلیر بازی و بخش شخصی سازی که همگی دچار تغییرات شده اند داده می شود . جلد این شماره ی Game Informer :

daifullcover-1152x6811



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

اگر تاریخ سینمای جهان را مرور کنیم می بینیم که تعداد شخصیت های اصلی مرد بسیار بیش تر از زنان است. بعضی ازفمینیست ها دلیل این موضوع را نگاه مرد سالارانه تهیه کنندگان و نویسندگان می دانند، برخی هم معتقدند تعداد بالای نویسندگان مرد دلیل این معضل است چرا که این افراد معمولا نسبت به جنسیت خود هم ذات پنداری و شناخت بیش تری دارند، عده ای هم می گویند به طور کلی قهرمان های مرد در نظر مخاطبان مقبولیت بیش تری دارند و دست آخر هم برخی معتقدند آمار بالای مخاطبان مرد نسبت به زنان عامل این مساله است. به هر حال، دلیل هر چه که باشد ما با این واقعیت هم در سینما و هم در بازی روبه رو هستیم. تعداد قهرمانان زن در بازی های کامپیوتری قابل مقایسه با تعداد مردان نیست. البته معدود اسامی مثل «جیل ولنتاین» در Resident Evil 3 وجود دارد، ولی باز هم در نسل هفتم بود که تعداد شخصیت های اصلی زن افزایش نه چندان چشم گیر ولی امیدوار کننده ای داشت.



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

لیست نمرات  بازی Tales of Xillia  منتشر شدند که در ادامه می توانید انها را مشاهده کنید . البته لازم به ذکر است که این نمرات , نمرات نسخه ی غربی این بازی و با زبان انگلیسی هستند . این بازی در سبک نقش آفرینی و به طورر انحصاری برای PS3 در بریتانیا منتشر شده است و جمعه ی همین هفته در آمریکا نیز منتشر خواهد شد . این نمرات می توانند نشان دهنده ی بازی ای خوب برای دوست داران این سبک باشد .



:: موضوعات مرتبط: ps3 نمرات بازی
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> RIP شده <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> FUEL

در این بازی از (محیط)environment های بسیار عالی ، بزرگ و با کیفیت استفاده شده و شما قادر با رانندگی مسافت های بسیار طولانی تا ۵ هزار مایل هم هستید.نکته جالب دیگر که طبق ویدئو دیده میشود این است که امکان رانندگی  با ماشین های ۲ چرخ و ۴ چرخ امکان پذیر است.اگر به ویدئو دقت کنید میبینید که از افکت های همچون برف و باران در بازی به خوبی کار شده است و در کل یک بازی بسیار خوب با گرافیکی عالی و مدرن انتظار میرود.



:: موضوعات مرتبط: موتورسواری
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Cloudberry Kingdom

 

 یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Ubisoft در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. داستان بازی Cloudberry Kingdom درباره فردی به نام باب است که به کشورش توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و تا سرحد نابودی کشانده شده است در این بین شاهزاده دزدیده شده است حالا باید او بتواند همه دشمنان و تله هایی که برای او گذاشته اند مبارزه کند تا بتواند شاهزاده را نجات دهد.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

نام: PayDay 2

سازنده: Overskill Software

ناشر: ۵۰۵ Games

سبک: تیراندازی اول شخص

تاریخ انتشار : ۱۳ آگوست ۲۰۱۳ ( ۲۲ مرداد ۹۲ )

پلتفرم ها: Xbox 360  ، PS3 ، PC



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 49 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.